Klubvezető

Vendégeink által régóta ismert és szeretett klubvezetőnket családi feladatai elszólítják, ezért 2025. szeptemberi kezdéssel keressük utódját.

Ha érdekel a feladat, olvasd el a részletes leírást és az alapján önéletrajzodat motivációs levéllel, szakmai referenciával és az elvárt kereseti szint megjelölésével küldd el a bkivinen@icloud.com címre Kivinen Beáta részére. Ha kérdésed van mielőtt a jelentkezésed leadod, keress meg először ezzel nyugodtan.

MI A FELADAT?

A klubvezető személyesíti meg vendégeink számára az általunk képviselt filozófiát, teremt barátságos, felszabadult és kiszámítható környezetet a mozgás örömének felfedezéséhez és fejlesztéséhez, ő a RolliPolli arca és klubunk házigazdája. Ahhoz, hogy ezt nyújtani tudja, a háttérben komoly szervezési és adminisztrációs munkát végez:

SZOLGÁLTATÁS SZERVEZÉSE

  • órarend szerinti foglalkozások, alkalmi események, magánórák, szülinapok (hétvégén), táborok, óvodai/iskolai csoportok fogadási rendjének kialakítása, ezek szervezése
  • regisztrációk és jelenléti ív folyamatos kezelése, aktualizálása (elektronikus)
  • aktív kapcsolattartás a vendégekkel személyesen, e-mailben és telefonon
  • szolgáltatás bővítés/fejlesztés
  • facebook, instagram jelenlét menedzselése

SZAKMAI CSAPAT MUNKÁJÁNAK KOORDINÁLÁSA

  • a vezető edző szakmai irányítása alatt működő edzői csapat összefogása, a vezető edző munkájának ellenőrzése
  • versenyképes és gazdaságos edzői kompenzációs rendszer működtetése
  • folyamatos kapcsolattartás és együttműködés a tulajdonossal, aki a klubvezető munkáját ellenőrzi, egyben stratégiai és pénzügyi vezető

HELY SZÍNVONALÁNAK FENNTARTÁSA 

  • fogyóeszközök, szolgáltatás nyújtásához szükséges eszközök időszerű beszerzése
  • speciális eszközparkunk állapotának ellenőrzése, pótlás/javítási igény jelzése a tulajdonos felé
  • takarító munkájának szervezése, ellenőrzése
  • ingatlan esetleges meghibásodásának jelzése a tulajdonos felé

MI A HELYSZÍN?

A munkavégzés hibrid jellegű, személyes jelenlétet követel amikor foglalkozás zajlik (1126 Budapest, Orbánhegyi út 5. címen, a tulajdonossal kialakított kereteken belül a vezető edzővel egyeztetett beosztásban), a szervezési és adminisztrációs tevékenység azonban távolról is végezhető.

KI TUDJA ELLÁTNI?

A feladat ellátásához a következőkre van szükség:

  • kiváló szervező és kommunikációs készség
  • kezdeményezőkészség, fantázia
  • nyitott, emberek iránt érdeklődő, gondoskodó személyiség
  • problémamegoldó készség, rugalmasság
  • gazdálkodói szemlélet, precizitás
  • gyermekek világa és sport iránti affinitás
  • társalgási szintű angol nyelvtudás
  • Microsoft Office alapfokú ismerete
  • tiszta erkölcsi bizonyítvány
  • számlaképesség
  • jogosítvány, autó előny
  • igényes megjelenés

Ha a feladat tetszik, de nincs meg minden a fenti listából, akkor is jelentkezz, hogy megbeszéljük hogyan tudnánk az általad hozott értékekkel megszervezni klubunk életét!!

KOMPENZÁCIÓ

Egyeztetés alapján, ösztönző rendszerben